Spring videre til hovedindholdet

Forbind til Danløn / Lessor / Salary

Hvordan laver man integration til Danløn / Lessor / Salary?

Skrevet af Opdateringer

Hos Apacta kan man hurtigt og nemt lave en integration til sit lønsystem (Der gælder samme fremgangsmåde for følgende 3 lønsystemer: Danløn/Lessor/Salary).

Følg nedenstående vejledning:

Gå til menuen og klik "Indstillinger"

klik herefter på "Integrationer" -> "Lønsystemer".

Vælg "Danløn" under "Vælg én integration" og klik herefter på "Gem".

OBS: Det er vigtigt man efterfølgende under hver medarbejder i Apacta opdatere det medarbejder nr. som den enkelte medarbejder har i Danløn.

Gå til menuen og klik på "Medarbejdere" -> og klik herefter på den medarbejder du skal have opdateret med medarb. nr.

Klik herefter på "Integrationer" og udfyld "Medarb. nr." og klik på "Gem".


Tryk på knappen for at se, hvordan man trækker en lønfil:



Besvarede dette dit spørgsmål?